Rekabette avantajı elde edebilmek için kuruluşlar sürekli olarak bir sonraki “en önemli adım”ın peşindeler. “Bir sonraki uygulama”, “bir sonraki hizmet”, “bir sonraki iş yöntemi”, “bir sonraki teknoloji”…kısacası kendilerini rekabette öne çıkartacak, rakiplerinin birkaç adım önüne geçmesini sağlayacak, karlılıklarını arttırırken maliyetlerini düşürecek “bir sonraki daha iyi çözümün” peşindeler.
Ürün yaşam döngülerinin giderek kısaldığı ve uluslararası dev rakiplerin pazara kolayca girebildiği bu zor zamanlarda “bir sonraki” arayışı ve sonuçları kurumun hayatta kalabilmesi için büyük önem taşıyor.
İş süreçleri, kurumunuzun kalbidir. Bill Gates’in de söylediği gibi “Süreçleri iyi kurgulanmış bir işletmede teknoloji büyük adımlar attırır. Süreçleri belirsiz ve karmaşık bir işletmeyi ise hiç bir teknoloji iyileştiremez”.